Podobne ogłoszenia, które mogą Cię zainteresować.
Administracja, biuro, recepcja URSYNÓW z Ursynów, zobacz zdjęcie
Administracja, biuro, recepcja URSYNÓW
W centrum diagnozy i terapii "SupraMedica" poszukujemy osoby do pracy w administracji.Praca w pełnym wymiarze godzin.Wymagania:- ukończone studia wyższe - magisterskie lub status studenta studiów zaocznych magisterskich- doświadczenie w pracy w administracjiMile widziane:- doświadczenie w pracy związanej z social media Prosimy o przesyłanie CV poprzez formularz gumtree lub na adres: kontak ...
recepcjonistka / recepcjonista / asystent biura
Miejsce pracy: Warszawa, Zielony UrsynówKancelaria Adwokacka Obowiązki:- obsługa obiegu dokumentów i korespondencji- przyjmowanie płatności terminalem płatniczym- dbałość o terminy i prowadzenie rozliczeń biura- bieżąca obsługa recepcji (goście, firmy kurierskie, połączenia)- archiwizacja dokumentów- uczestniczenie w projektach prawnych i administracyjnych- obsługa konferencji i spotkań- sporządza ...
Asystent/ka działu sprzedaży i administracji
Opis stanowiska- Wsparcie działu handlowego: potwierdzanie zamówień, fakturowanie, organizacja transportów- Rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej- Koordynacja obiegu dokumentów- Prowadzenie rozmów i korespondencji w j. polskim i j. angielskim- Przygotowywanie i obsługa spotkań- Obsługa recepcjiWymagania- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym B2 - warunek koniecz ...
Specjalista ds. rozliczania mediów
Wymagania:wykształcenie kierunkowe z zakresu rachunkowościznajomość pakietu MS Office komunikatywność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i pod presją czasuZadania:prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków z tytułu opłat za użytkowanie lokali mieszkalnych w systemie informatycznym oraz obsługa związanych z tym osób uprawnionych do lokali,rozliczanie zaliczek i ko ...
Kancelaria notarialna zatrudni pracownika biurowego
Kancelaria Notarialna na warszawskim Ursynowie, istniejąca od 1993 r., zatrudni pracownika biurowego w pełnym wymiarze. Wymagane doświadczenie pracy w Kancelarii Notarialnej (umiejętność obsługi elektronicznego Repertorium i sekretariatu, pisania projektów aktów notarialnych, projektowania wniosków wieczystoksięgowych). Zachęcamy do składania zgłoszeń na adres: e.cubala@notariusze.waw.pl
Pracownik biurowy, handlowiec
Norgpol Czerwiński sp.j. to rodzinna firmą z wieloletnią tradycją o ugruntowanej pozycji na rynku, zajmująca się zaopatrzeniem w wysokiej jakości materiały dla przemysłu. Nasza działalnośc polega m.in. na sprzedaży materiałów odlewniczych, pieców i suszarni przemysłowych, twardościomierzy, ceramiki dla hut szkła oraz materiałów termoizolacyjnych, elektroizolacyjnych i spawalniczych. W zw ...
Asystentka administracji
Opis stanowiska :obsługa recepcji wykonywanie prac administracyjnych (tj. obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich, koordynowanie przepływu dokumentacji i jej archiwizacja)wsparcie pozostałych działów w codziennej pracyzaopatrywanie firmy w niezbędne produktyWymagania:czynne prawo jazdy kat. Błatwość w nawiązywaniu kontaktówsumienność i dobra organizacja prac ...
Więcej ogłoszeń

Asystent/ka ds. biurowych i marketingu  - kupować i sprzedawać w Polsce

Dodaj takie ogłoszenie!
  • Data dodania27/03/2020
  • Lokalizacja
  • Ogłaszane przezFirma/Agencja
  • Rodzaj pracyPół etatu
  • Rodzaj umowyUmowa zlecenie

Podejmij wyzwanie i aplikuj na stanowisko Asystent/ka ds. biurowych i marketingu w iDid Warszawa Ursynów

iDid Inoffice&Cowork jest biurem coworkingowym, w którym młodzi przedsiębiorcy, freelancerzy i mikrofirmy mogą wynająć miejsce do pracy, gabinety biurowe oraz sale konferencyjne na spotkania biznesowe, warsztaty, szkolenia.

Opis stanowiska:

- Bezpośredni kontakt z firmami zainteresowanymi wynajmem miejsc pracy, minibiur czy sal na spotkania biznesowe czy szkolenia,

- Przesyłanie ofert, odpowiadanie na maile, kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem

- Pozyskiwanie Najemców poszukujących minibiur czy miejsc do pracy

- Codzienna obsługa funpage biura iDid oraz działania marketingowe w internecie;

- Prace asystencko-recepcyjne, dbanie o porządek stanowiska pracy oraz biura

- Przygotowanie zleconych protokołów i zestawień

- Obsługa spotkań i szkoleń organizowanych w biurze,

Wymagania:

- Wykształcenie min. średnie, najchętniej student/studentka

- Samodzielność w organizacji pracy oraz zaangażowanie

- Bardzo dobra umiejętność w prezentacji produktu/usługi

- Otwartość, komunikatywność i pozytywne nastawienie do ludzi,

- Chęć do nauki nowych rzeczy oraz zgłębiania wiedzy biznesowej

- Zainteresowanie grafiką oraz marketingiem internetowym;

-Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i pismie,

Oferujemy:

- Praca od początku maja br.

- Zdobycie doświadczenia w najbardziej ciekawym sektorze młodego biznesu,

- Wsparcie w zdobywaniu wiedzy oraz codziennej pracy ( stawiamy na mocno koleżeńską atmosferę w naszym biurze)

- Zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego z sektora mikro i małych przedsiębiorstw, -

- Praca w atrakcyjnym i nowoczesnym biurze,

- Praca od poniedziałku do piątku 9:00-17:00 – pełny etat

- Umowa zlecenie, stała pensja.

Jeśli jesteś otwarty, sumienny, pracowity i uśmiechnięty, chcesz się rozwijać i podejmować wyzwania – prześlij nam swoje CV na adres: biuro@idid.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi osobami. Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez iDid sp zo.o. z siedzibą w Al. KEN 93, 02-777 Warszawa zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Biuro(Zobacz więcej ogłoszeń)Użytkownik od 11-2015